9 moduri de a-ti imbunatati stima de sine in timpul sarcinii

9 moduri de a-ti imbunatati stima de sine in timpul sarcinii

Se crede popular ca, in timpul sarcinii, femeile experimenteaza o etapa de fericire si bucurie imensa, desi nu toate femeile o traiesc in acest fel. Multe femei insarcinate prezinta simptome depresive. Una din zece femei care sunt insarcinate nu este multumita de starea lor din cauza modificarilor hormonale din sarcina, a cresterii in greutate si a disconfortului din aceasta etapa, asa ca nu strica niciodata sa cunosti mai multe modalitati de a-ti imbunatati stima de sine in timpul sarcinii .

Aceste femei, care nu sunt invadate de fericirea deplina de a gesta copilul inauntru, sunt insotite de o stima de sine foarte scazuta , mai ales pe masura ce saptamanile trec si sarcina evolueaza ca marime si timp.

 Cum sa-ti ridici stima de sine in timpul sarcinii?

Stima de sine este aprecierea pe care o facem asupra imaginii pe care o avem despre noi insine, de multe ori, sau de cele mai multe ori, reflectam in exterior si astfel oamenii din jurul nostru ne pot percepe.

Aceasta imagine poate fi negativa sau pozitiva, in functie de ceea ce am trait in trecut, de ceea ce traim in prezent sau de asteptarile pe care le avem de la noi insine.

Stima de sine ridicata iese in evidenta atunci cand ne iubim si ne acceptam asa cum suntem si, totusi, o vom avea mai scazuta daca nu ne place fizic si psihologic si ne simtim nesiguri in ceea ce facem sau spunem in fata lumii exterioare.

In continuare, va vom lasa cu o serie de sfaturi pentru a va ridica stima de sine in timpul sarcinii , deoarece, asa cum am indicat, este unul dintre lucrurile care se intampla de obicei din cauza tuturor schimbarilor emotionale ale sarcinii si altele ale gestatiei. ni se poate intampla, desi anterior am fi avut mereu la mare.

  1. Pentru a sti cum sa-ti imbunatatesti stima de sine in timpul sarcinii , primul lucru pe care ar trebui sa-l faci este sa te concentrezi asupra ta. Ai grija si remediaza-te. O femeie insarcinata este frumoasa si sexy, si chiar daca te ingrasi din cauza sarcinii, este doar din cauza bebelusului si nu este o scuza pentru a te neglija sau a nu te simti atragatoare. In plus, datorita varietatii mari de imbracaminte care exista in prezent pentru maternitate, ne putem simti confortabil in stilul nostru si in corpul nostru.
  2. Mananca sanatos si practica exercitii fizice adaptate sarcinii in mod regulat, astfel te vei simti mai bine si te vei ajuta sa nu te ingrasi mai mult decat este necesar pentru a-ti transporta bebelusul.
  3. Un alt sfat pentru a-ti imbunatati stima de sine in timpul sarcinii este sa te deschizi si sa vorbesti. Discutati-va temerile si preocuparile cu oamenii apropiati. Partenerul tau, prietenii sau familia ta sunt persoanele ideale pentru a comunica ceea ce simti in aceasta noua etapa, asa ca nu te vei simti singura si poti conta pe sprijinul neconditionat din partea oamenilor care iti sunt apropiati si te inteleg.
  4. Nu inceta sa ai relatii sexuale nici cu partenerul tau , asa ca pasiunea nu scade si vei continua sa te simti dorita in orice moment. Daca esti mama singura, impartaseste-ti timpul cu cei dragi si vei avea tot sprijinul de care ai nevoie.
  5. Un alt sfat pentru a sti cum sa evitati stima de sine scazuta in timpul sarcinii este sa intelegeti ca aceste noua luni sunt o experienta si ca trebuie sa o traim asa cum merita. Sa profitam la maximum de toate lucrurile bune si frumoase care ni se intampla si de ceea ce urmeaza cand se va naste copilul. Evita sa fii perfect, acesta este unul dintre lucrurile pe care doar femeile cu stima de sine ridicata le fac si care duce la sentimente pozitive in aceasta etapa.
  6. Profita de lunile de sarcina pentru a relua hobby-urile sau incearca activitati in care vei intalni alte mamici aflate in aceeasi situatie si astfel vei putea sa impartasesti sfaturi, experiente si sa razi cat de mult poti.
  7. In cele din urma, trebuie sa te accepti pe tine insuti . Simte la fel de natural tot ce se intampla in viata ta, schimbarile sunt un produs al vietii si simptomelor sarcinii, inca un pas pentru a te putea bucura de o viata de familie alaturi de viitorul bebelus.
  8. Pentru a-ti creste stima de sine, aminteste-ti ce iti place la tine . Cu siguranta ai niste aptitudini, atribute sau caracteristici de personalitate care iti plac si care te pot ajuta sa pui in perspectiva lucrurile care nu-ti plac atat de mult la tine.
  9. Sarcina este o perioada de mari schimbari. Adaptarea la ele poate fi dificila uneori. Ai rabdare . Acordati-va timp pentru a le asimila. Pot exista momente in care te simti rau, dar daca vei aplica restul sfaturilor vei ajunge sa te simti mai bine.

Recunoasteti ca este un proces care trebuie sa treaca prin diferite etape si ca tot ceea ce vom experimenta este pentru ca suntem dispusi sa ne impartasim viata cu copiii nostri.

Ce sa mananci in timpul sarcinii? Te-ar putea interesa si: Ce sa mananci in timpul sarcinii?


0,00 (0 voturi)

Nu sunt Comentarii la 9 moduri de a-ti imbunatati stima de sine in timpul sarcinii

Iti place Articolul? Distribuie si prietenilor tai:

×